2008年2月21日 星期四

三千年前 - 粵語、普通話歌詞對照

三千年前

歌手:關淑怡/李香琴
作曲/編曲/監製:陳輝陽
填詞:林夕/普通話翻譯:大力 & 酸杏

再見 唔好怪我第一句就同你講再見/ 再見……別怪我第一句就同你道再見
因為 我真系專程來同你道別咖/ 因為……我是專程來同你道別的……

你唔講嘢 淨系聽我講嘢/ 你不作聲  淨是任我講
嗰陣時個世界好安靜 冇而家咁嘈/ 那時的世界好安靜 沒現在這樣嘈雜
襯得我特別吱喳 特別開心/ 襯得我特別吱喳 特別開心

我記得 同你去睇日落/ 我記得……同你一起去看日落
你會系我耳仔邊講嘢 你講得好細聲/ 你在我耳邊輕聲細語,你的聲音好溫柔
其實  我一啲都聽唔清楚咖/ 其實呢……我一點都聽不清楚

不過 我好鍾意聽你咁樣同我講嘢/ 不過 我好鍾意聽你這個樣子同我講
以後 再冇人咁樣同我講嘢喇/ 以後 再沒人這樣同我講了……
因為 你話畀我知 你要走喇/ 因為……你對我說 你要走了……

忽然間 經過咗好多年/ 忽然間,經過了那麼多年
我冇再睇過日落/ 我沒再看過日落

關:趁熄滅前 還可一見
  蠟成了灰 沾污了我的臉
  眾生萬年 淚海悲天
  浪漫擱淺 舊歡不變

我記得 你同我去過嘅每一個地方/ 我記得 你同我去過的每一個地方
嗰啲地方 通通留喺我心裏面/ 那些地方……通通留在了我心裏
我唔會講/ 我不會講
我老喇 我只系會講/ 我老了 我只會講

我喺度太耐 時間耐咗/ 我有些累了  時光流逝
難免知道人總會慢慢咁將過去淡忘/ 難免會知道  人總會慢慢將過去淡忘
又會睇住啲嘢 無聲無息咁樣消失/ 然後看那些過往 無聲無息就這樣消失了
我點解要走/ 我為了什麼要走呢

我先兩日 唔知諗緊乜嘢/ 這兩日,我不知想些什麼
無端端走咗去睇日落/ 無端端走去看日落
個日落 就同我記得陪住你睇嗰個樣一樣/ 那天的日落  就同我陪你看過的那個一樣

不過 就算我點樣裝出若無其事/ 不過就算我能裝出若無其事的樣子
我都冇辦法唔承認/ 我都沒辦法不承認
我失去嘅嘢實在太多喇/ 我失去的  實在太多了

關:趁熄滅前 還可一見
  蠟成了灰 沾污了我的臉
  眾生萬年 淚海悲天
  浪漫擱淺 舊歡不變

我要走喇/ 我要走了
如果你記得返我系邊個/ 如果你還能記起我是誰
我知道/ 我知道
你一定會 好唔捨得我/ 你一定會 好不捨得我
仲會好掛住我咖/ 同樣會好好掛住我
再見/ 再見


沒有留言:

張貼留言